Kumanda

—Oğlum televizyonu açamıyorum!

—Aman anne yaa.. Bi öğrenemedin gitti! Kaç kere söyledim kırmızı düğmeye basacaksın diye!

—E, basıyorum, açılmıyor!

—Nasıl açılmıyor ya, bir bakayım!.. O-hoo, anne bu risivırın kumandası…

—Hangisi o?

—Uzun olan.

—Hani nerde? Göremiyorum ki!

—Onun yanındaki gri olan… Hah, işte o. Bas şimdi kırmızı düğmeye…

—E, bastım gene açılmıyor.

—Dur bakayım… Rısiivırı açmamışsın ki daha!

—O ne ki?

—Ya hani var ya, şu televizyonun altındaki siyah kutu…

—Hangisi, üstteki mi?

—Yok, o DVD pleyır…

—Şu mu?

—O da Blurey oynatıcı…

—Şu?

—Hah, işte o. Önce onu açacaksın, yeşil düğme…

—Gene açılmadı.

—Işığı yanmış, tamam şimdi televizyonun kumandasına bas.

—E, bastım, yine açılmadı…

—Nası ya! Anne önce “source” seçeceksin. Menu tuşuna bas.

—Şu mu?

—Evet, bas ona…

—Bastım… Ne yazıyor burda, okuyamıyorum ki…

—Şimdi ok tuşuyla aşağıya git. Hah.. Şimdi HDMI 1’i seç…

—Bismillah! O ne yavrum?

—Ya anne kaynak işte, USB, DVI, HDMI falan…

—Oğlum ne karışık şeymiş bu! Sanki banka kasası mübarek.

—Tamam, şimdi OK’e bas.

—Bastım… Gene açılmadı…

—İyi de ona basmıycaksın ki… Şuna bas…

—Bunun üstünde ne çok düğme var! Basıyorum birine…

—Gördün mü, açıldı işte! Çok zor değil.

—Peki kanalı nasıl değiştireceğiz? Şov TV’yi açsana oğlum…

—Anne o favorilerde… Favori tuşuna bas.

—Hangisi o? Aman neyse vaz geçtim, ATV’yi aç bari…

—Anne onun için uyduyu açman lazım…

—Nasıl yani?

—Ya öbür kumandayı al, yeşile bas, sonra televizyonun kumandasından HDMI 2’yi seç…

—Yavrum ne bu Allah aşkına… Gel de açıver şunu!…

—İyi, tamam. Geliyorum. Anne yaaa… Uydunun üstündeki düğmeye basmamışsın ki… Önce onu açacaksın, sonra kumanda dan açacaksın yaaa… Bi öğrenemedin gitti…

—Oğlum, madem düğmeden açağız, kumanda ne işe yarıyor ki o zaman?

—????

(Bir süre sonra…)

—Oğlum bunun sesi nasıl açılıyor?!…

—Eyvah!!!

About reset

Kimin söylediğini bırak, ne söylediğine bak.

Bir Cevap Yazın

