12 Eylül

12 Eylül’le ilgili söylenecek ne var ki!
Abimle her pazar günü ilk işimiz Gırgır dergisi almak için kırtasiyeye gitmekti. Bir 12 Eylül sabahı abim eli boş döndü: “İhtilal olmuş, askerler yolları kapatmış, beni eve geri gönderdiler.”

O pazar sabahı Gırgır okuyamadığım için büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım, çocuktum. Bu darbenin ülkenin sonraki 30 yılına damgasını vuracağını, bir daha hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağını, kaderimizin o gün belirlendiğini nereden bilebilirdim.

Düşünüyorum da bu otuz yıl süresince ülke ile ilgili olarak yanlış giden ne varsa hepsi 12 Eylül’ün eseridir. Terör bitti diye herkes ne çok sevinmişti!

Asıl terör o gün başlamış meğer!

About reset

Kimin söylediğini bırak, ne söylediğine bak.

Bir Cevap Yazın

